Takže "[i]veselá příhoda z natáčení[/i]":
Dnes jsem na ulici zkužebně měřil vozidlo řízené kamarádem, když vedle mě zastavil pán s autem vy??í stření třídy a říka: "Dobrý den, vy mále Lidar? A mohl by jste mě zkusit změřit? Já mám toti? jammer." Říkám, že klidně, až se támhle otočí a jede směrem ke mě. Chlapík se teda otočí cca 200 metrů daleko, přijíždí, zamířím jako MP-lama na prostředek vozu, zmáčknu, píp změřeno, znova zmáčknu, píp změřeno, znova zmáčknu, píp změřeno. Tak mě to přestane bavit, počkám až ke mě dojede, ukážu mu displej na lidaru a říkám: "Pane, ale musíte to nejdřív zapnout!" A chlpík odpoví: "Ale já to zapnuté mám. 975e mi signalizuje laser, ale jammer mlčí. Já mám ten nejlepší, z chorvatska, Laser Interceptor!" Kouknu v masce opravdu dvě LI čidla celkem na ideální pozici, zkontroluju zda nekecá, že to zapnul a požlu ho znova přijet tentokrá z druhé strany ulice. Opět nějakých 250 metrů, prostředek vozu, počkám, až je kolmo na mě, mačkám, hned rychlost, mačkám, hned rychlost, mačkám, hned rychlost...... Říkám si, že se tentokrát nevzdám a podle paměti zamířím přesně na čidlo. Konečně to ve vzdáelnosti cca 50 metrů začně ružit a provede to "jamm to gun". Chlapík celý spokojený vystoupí, že ž měl i poplach na jammeru. Tak mu kazím radost, že jen na posledních 50ti metrech při míření na čidlo.
Nevím, co si o tom mám myslet. Podle všech videí, co jsem viděl (i testů GOL), LI prostě funguje velmi dobře. Takže asi pán jenom vyhrál špatný kus. Při testování namístě reagovala obě čidla na laser střílený z 10cm vzdálenosti klacickou hlážkou "...please slow down...". Montá? vypadala povedená dobře, čidla vodorovně s dobrým výhledem ven.
Měřeno LTI UL 100pps
Nějaká rada? Lze poznat verze řídicí jednotky a čidel? LI by přece mělo signalizovat ztrátu kontaktu s čidlem, takže třeba probléms zlomeným kablíkem by neměl být?
_________________ Podporuji férový elektronický boj!
|